Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2004 | 12 |

Article title

Wpływ reklamy ogólnej na rynek mleczarski – doświadczenia krajów UE, wnioski dla Polski po akcesji

Selected contents from this journal

Title variants

EN
Influence of generic advertising on the milk market – the EU countries experience and conclusions for Polish dairy market after accesion

Languages of publication

PL

Abstracts

EN

Keywords

Year

Volume

12

Physical description

s.292-301,bibliogr.

Contributors

  • Katedra Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
author

References

Notes

PL
Rekord w opracowaniu

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.cejsh-from-agro-a937eb81-30e7-4eb4-8230-8f9e4919bac4
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.