Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2020 | 591(6) | 62-76

Article title

Pronormalizacyjne zmiany w obszarze edukacji włączającej w ocenie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej

Authors

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Artykuł prezentuje opinie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na temat edukacji włączającej oraz pronormalizacyjnych zmian, które powinny zostać wdrożone w jej obszarze. Badania te to obraz edukacji włączającej, widzianej oczami nauczycieli pracujących w klasach I–III w szkołach ogólnodostępnych. To także jej ocena – wskazanie przez nauczycieli – z ich perspektywy – pozytywnych i negatywnych stron takiej formy kształcenia. Opinie wyrażane przez badanych nauczycieli stanowią ich głos w toczącej się dyskusji na temat uczenia dzieci o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach poznawczych w przestrzeni szkoły ogólnodostępnej.

Year

Volume

Pages

62-76

Physical description

Dates

published
2020-05-22

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ceon.element-1a2e690b-8469-37c0-9846-4e0db3b37554
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.