Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2019 | 582(7) | 62-76

Article title

Wagary jako obszar edukacyjnych bezdroży

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Problem wagarowania uczniów we współczesnej szkole to częste zjawisko, które prowadzi do niepowodzeń uczniów w nauce. Wagary przyczyniają się nie tylko do obniżenia osiągnięć ucznia w szkole, ale również do pogłębienia istniejących trudności. W artykule ukazano terminy pokrewne wagarowania, ich typologię, uwarunkowania i konsekwencje. W oparciu o wyniki badań omówiono skalę tego zjawiska. Zaproponowano także sposoby zapobiegania wagarowaniu szkolnemu.

Year

Volume

Pages

62-76

Physical description

Dates

published
2019-10-23

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ceon.element-44764186-55cc-3820-b5a3-153ca4d40b2b
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.