Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2017 | 566(1) | 45-55

Article title

Związek metaforycznego i literalnego opisu stosunku uczniów do nauki szkolnej

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Artykuł poświęcony jest zagadnieniu związku opisu wybranego przedmiotu wykonanego dosłownie z opisem dokonanym za pomocą metafor i analogii. Stosunek gimnazjalistów do edukacji szkolnej został wybrany jako temat badań. Dokonano porównania między zoperacjonalizowanymi obszarami motywacji do nauki a lękiem szkolnym z wymiarami funkcjonowania wyrażonymi analogiami: Zrównoważony rozwój - Niepokój, Aktywność - Pasywność, Współdziałanie - Konkurencja, Otwartość na doświadczenie - Konwencjonalność, Sumienność - Impulsywność.

Keywords

Year

Volume

Pages

45-55

Physical description

Dates

published
2018-09-09

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ceon.element-efdc8270-2dcd-3ab2-bd42-924de7993aec
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.