Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Journal
Rozprawy Społeczne
Year
2020
Volume
14
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
TERAPIA MATEK WYCHOWUJĄCYCH DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ
(
Białas M.
), p. 1-13
article:
Wykorzystanie opowiadań w edukacji i integracji międzypokoleniowej - aplikacja dorobku myśli i praktyki pedagogicznej Edmunda Bojanowskiego
(
Pietruszka L.
), p. 14-26
article:
STRUKTURA SEKTORA POMOCY SPOŁECZNEJ W KONCEPCJI CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
(
Budnik M.
), p. 27-43
article:
Wpływ programu "Rodzina 500+" na deprywację materialną dzieci w Polsce
(
Liszatyński D.
), p. 44-57
article:
REALIZACJA FUNKCJI BIOLOGICZNO-OPIEKUŃCZEJ W PIECZY ZASTĘPCZEJ (NA PRZYKŁADZIE POWIATU BIALSKIEGO)
(
Sobczuk S.
,
Ruszkowska M.
,
Wołosiuk B.
,
Zdunkiewicz P.
), p. 58-71
article:
CHOCHOLI TANIEC, CZYLI JAK SZKOŁA PRZEGRYWA WALKĘ Z WAGARAMI I GALERIĄ HANDLOWĄ
(
Mielczarek M. J.
), p. 72-85
article:
UWAGI NA TEMAT NAUCZANIA MARKETINGU NA KIERUNKU ZARZĄDZANIE O PROFILU PRAKTYCZNYM
(
Kamiński J.
), p. 86-106
article:
Marketing farmaceutyczny w Polsce – badanie przekazów reklamowych leków, suplementów diety i wyrobów medycznych
(
Zalewski A.
), p. 107-127
article:
Aksjologiczne wsparcie kompetencji zawodowych promotora zdrowia przez nauczanie Jana Pawła II na temat istoty zdrowia duchowego człowieka
(
Kubińska Z.
,
Konowaluk-Nikitin H.
,
Pańczuk A.
,
Kubińska J.
), p. 128-137
article:
Body modification of the medical staff in patients opinions
(
Rutkowska E.
,
Hałas I.
,
Bronowicka-Mielniczuk U.
,
Wysokińska D.
), p. 138-150
article:
Zachowania zdrowotne studentów kierunków medycznych
(
Radosz Z.
,
Paplaczyk M.
,
Gruszczyńska M.
,
Tomaszewska-Kumela P.
), p. 151-164
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.