Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Journal
Problemy Wczesnej Edukacji
Year
2009
Volume
5
Issue
10(2)
Identifiers
Cover
Volume contents
10(2)
article:
Qualitative research – a viable methodological alternativein education
(
Szklarski A.
), p. 9-19
article:
O problemach towarzyszących badaniom jakościowym
(
Urbaniak-Zając D.
), p. 20-35
article:
Qualitative research and the problem with ethnography
(
Pinar W. F.
), p. 36-45
article:
Ethnography: a method on the razor’s edge. Introduction
(
Silva P.
), p. 46-64
article:
Etnografia edukacyjna w szkole
(
Kawecki I.
), p. 65-71
article:
Bricolage jako konstruktywistyczne podejście do badań edukacyjnych. Patchwork o bricolage'u
(
Sadoń-Osowiecka T.
), p. 72-81
article:
Ethnodrama, action research and adaptation – some considerations in choosing a research method
(
Blaszk M.
), p. 82-91
article:
Narracje dziecięce – ujęcia metodologiczne
(
Wasilewska A.
), p. 92-99
article:
Action research jako strategia badań jakościowych nad dziećmi i ich edukacją
(
Garbula J. M.
), p. 100-108
article:
Zabawa jako medium dziecięcej codzienności – etnografia w przedszkolu
(
Zwiernik J.
), p. 109-122
article:
Błędy i omyłki (pomyłki) w pracach magisterskich
(
Bauman T.
), p. 123-133
article:
Out of the mouths of babes: narrative, children, and pedagogical pursuits
(
Secklin P. L.
), p. 134-142
article:
Doświadczanie szkoły przez uczniów. Rekonstrukcja fenomenograficzna
(
Jurgiel A.
), p. 142-148
article:
The promise and challenge of curriculum hybridization in a Civic Education Course in Poland
(
Wojcik T. G.
), p. 149-160
article:
Religijna książka obrazkowa dla dzieci w Polsce. Krytyczna analiza dyskursu
(
Cackowska M.
,
Patalon M.
), p. 161-177
article:
Ethnography and education in Portugal: a brief look
(
Silva P.
), p. 178-191
article:
Badanie kultury szkoły. Zapiski na marginesie
(
Adrjan B.
), p. 192-198
article:
Children as “research centers” in inclusive schools: inspirations from Korczak and the promises of Appreciative Inquiry
(
Jagiełło-Rusiłowski A. J.-R.
), p. 199-213
article:
Zadania problemowe jako szansa nauczycielskiego rozpoznawania jakości myślenia matematycznego najmłodszych uczniów
(
Kalinowska A.
), p. 214-220
article:
Podejście jakościowe w badaniu procesu konstruowania znaczeń na zajęciach przedszkolnych
(
Sławińska M.
), p. 221-232
article:
Jak prowadzić badania jakościowe edukacji. Recenzja książki Marilyn Lichtman: Qualitative Research in Education: A User’s Guide. Second Edition. Thousand Oaks, London, New Delhi, Singapore 2009, SA GE Publications
(
Kowalik-Olubińska M.
), p. 233-236
article:
Dokumentarna interpretacja nauczycielskiego bycia – w – świecie edukacji. Recenzja książki Beaty Zamorskiej: Nauczyciele. (Re) konstrukcje bycia – w – świecie edukacji. Wrocław 2008, Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej
(
Kędzierska H.
), p. 237-239
article:
Czy można być za młodym na autonomię? Recenzja książki Lucyny Telki: Przekształcanie przestrzeni społecznej placówki. Studium społeczno-pedagogiczne na przykładzie żłobków. Łódź 2007, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego.
(
Klus-Stańska D.
), p. 239-243
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.