Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2016 | 10 | 11-27

Article title

Komunikacja strategiczna a dziennikarstwo

Content

Title variants

EN
Strategic communication and journalism

Languages of publication

PL EN

Abstracts

PL
Interakcje między mediami a formami komunikacji w różnych kontekstach społecznych były i są przedmiotem zainteresowania nauk o mediach i komunikacji społecznej. Współcześnie problem ten nabiera znaczenia nie tylko za sprawą „nowych mediów”, ale też zmian dokonujących się w zawodach medialnych, szczególnie w dziennikarstwie i periodycznej komunikacji medialnej. U progu czwartej rewolucji przemysłowej i wzroście znaczenia komunikacji strategicznej następują zmiany jakościowe, które w sposób zasadniczy zaczynają wpływać na dziennikarstwo jako profesję. W artykule podjęta jest próba opisania tego zjawiska z perspektywy komunikacji strategicznej i jej instrumentów. Staramy się w jakimś stopniu pokazać określone interakcje między mediami a formami periodycznej komunikacji medialnej oraz dysponentami mediów.

Year

Volume

10

Pages

11-27

Physical description

Contributors

  • Uniwersytet Śląski

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

ISSN
1897-5496

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-0045abc9-3ece-40bd-94e8-147752492ca2
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.