Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wyższa Szkoła Humanitas
Journal
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika
Year
2017
Volume
---
Issue
14
Identifiers
Cover
Volume contents
14
article:
PROJEKT ZMIAN PROCESU KSZTAŁCENIA AKADEMICKIEGO UKIERUNKOWANEGO NA WARTOŚCI SPOŁECZNE
(
Szadzińska E.
), p. 15-24
article:
ZRÓŻNICOWANIE MOTYWACJI WOBEC STUDIOWANIA I NIE-UCZCIWOŚCI AKADEMICKIEJ STUDENTÓW
(
Ciechanowska D.
), p. 25-36
article:
ŚCIĄGANIE I PLAGIARYZM JAKO WYRAZ STUDIOWANIA POZOROWANEGO WE WSPÓŁCZESNYCH SZKOŁACH WYŻSZYCH
(
Łozińska M.
), p. 37-46
article:
WIELOWYMIAROWA DZIAŁALNOŚĆ SZKOŁY NA RZECZ WSPIERANIA ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI WYZWANIEM DLA EDUKACJI JUTRA
(
Karcz-Taranowicz E.
), p. 47-57
article:
TEORETYCZNE PODSTAWY PRACY Z UCZNIEM ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE
(
Matusek B.
), p. 59-69
article:
WSPÓŁCZESNY UCZEŃ JAKO HOMO MEDIENS – EDUKACYJNE IMPLIKACJE
(
Morbitzer J.
), p. 71-81
article:
CZY W EDUKACJI JEST MIEJSCE NA BIG DATA? BILANS SZANS I ZAGROŻEŃ
(
Czopek J.
), p. 83-90
article:
KOMPETENCJA HERMENEUTYCZNA WYCHOWAWCÓW/NAUCZYCIELI ZDROWIA
(
Kaliszewska M.
), p. 91-100
article:
POBUDZANIE PRZEZ CZYTANIE, CZYLI BIBLIOTERAPIA W PRACY NAUCZYCIELA, WYCHOWAWCY, TERAPEUTY
(
Konieczna E. J.
), p. 101-111
article:
WARTOŚCI W ZAWODZIE NAUCZYCIELA – WYKORZYSTANIE SYSTEMOWEJ METODY ANALIZY POJĘĆ WIELOZNACZNYCH
(
Kabat M.
), p. 116-126
article:
POPULARNOŚĆ NAUCZYCIELA JUTRA W SZKOLE W ŚWIETLE NARRACJI WŁASNEJ
(
Godawa G.
,
Ryszka Ł.
), p. 127-136
article:
OSIĄGNIĘCIA SZKOLNE UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH PRACUJĄCYCH W SYSTEMIE KLAS ŁĄCZONYCH
(
Pęczkowski R.
), p. 137-144
article:
ASPIRACJE EDUKACYJNE UCZNIÓW A POZIOM ICH OSIĄGNIĘĆ SZKOLNYCH
(
Ogrodnik J.
), p. 145-155
article:
ZAUFANIE I ODPOWIEDZIALNE ZAANGAŻOWANIE SZKOLNYCH PODMIOTÓW W EDUKACJĘ DLA LEPSZEGO JUTRA
(
Kocór M.
), p. 157-167
article:
NAUCZYCIEL DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM KREATOREM TWÓRCZEJ AKTYWNOŚCI – MITY CZY FAKTY?
(
Neckar-Ilnicka T.
), p. 169-178
article:
ROZWIJANIE SAMODZIELNOŚCI POZNAWCZEJ DZIECKA JAKO DZIAŁANIE (NIE)POZORNE NAUCZYCIELI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
(
Kochanowska E.
), p. 179-191
article:
EDUKACJA MATEMATYCZNA W PRZEDSZKOLU MONTESSORI. PERSPEKTYWA BADAWCZA
(
Kaiser I.
), p. 193-202
article:
WYBRANE KIERUNKI OPTYMALIZACJI EDUKACJI MUZYCZNEJ W KLASACH POCZĄTKOWYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ W OPINIACH STUDENTÓW
(
Majzner R.
), p. 203-213
article:
ODDZIAŁYWANIE BAJKI NA ŻYCIE EMOCJONALNE DZIECKA KOŃCZĄCEGO ROCZNE PRZYGOTOWANIE PRZEDSZKOLNE
(
Kruszewska A.
), p. 215-227
article:
BAJKA ANIMOWANA I LITERACKA W CODZIENNOŚCI DZIECKA PRZEDSZKOLNEGO
(
Dusza B.
), p. 229-238
article:
AKTYWNOŚĆ EDUKACYJNA STUDENTÓW PEDAGOGIKI WCZESNOSZKOLNEJ W KONTEKŚCIE ICH PLANÓW DOTYCZĄCYCH WŁASNEJ PRZYSZŁOŚCI
(
Jakubowicz-Bryx A.
), p. 239-250
article:
WYBRANE ASPEKTY DIAGNOZY SURDOLOGOPEDYCZNEJ DZIECKA Z NIEDOSŁUCHEM PRZEWODZENIOWYM
(
Sochacka I.
), p. 251-263
article:
DIDACTIC, EDUCATIONAL AND SOCIAL DIMENSION OF VERBAL COMMUNICATION IN EDUCATIONAL THEORY AND PRACTICE OF CONTEMPORARY SCHOOLS
(
Kowalewski M.
), p. 267-278
article:
TWO TYPES OF CONTEMPORARY READING STYLE AND ITS CONSEQUENCES FOR THE PROCESS OF THINKING AND SCHOOL EDUCATION
(
Kamińska A.
), p. 279-288
article:
OPINIONS OF PARENTS AND CHILDREN ON CAUSES OF PEER REJECTION OF YOUNG PRIMARY SCHOOL STUDENTS
(
Plieth-Kalinowska I.
), p. 289-297
article:
THE IMPACT OF LOWERING AND RAISING THE SCHOOL AGE AND ITS IMPACT ON HEALTHY CHILDREN, AS WELL AS CHILDREN WITH DISABILITIES AND SPECIAL EDUCATIONAL NEEDS
(
Szeligiewicz-Urban D.
), p. 299-309
article:
CREATIVITY AS A FACTOR OF STUDENTS’ SOCIAL INTELLIGENCE. SUMMARY OF RESEARCH FINDINGS
(
Savchyn N.
,
Tylka M.
), p. 311-320
article:
ORGANIZATION OF THE EDUCATIONAL PROCESS IN SCHOOLS WITH POLISH AND THE SPECIAL BOARDING-SCHOOLS FOR DEAF CHILDREN IN THE CONDITIONS OF INDEPENDENT UKRAINE AS A REFLECTION OF EXTERNAL DIFFERENTIATION BETWEEN 1991 AND 2010
(
Shevchenko S.
), p. 321-327
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.