Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2017 | (12)2017 | 94-109

Article title

„Cyfrowa szkoła” – skok w przyszłość dydaktyki

Content

Title variants

EN
„Digital school” – jump to the future of didactics

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Artykuł ukazuje ideę „Cyfrowej Szkoły” poprzez porównanie jej z placówką tradycyjną. Za-warto w nim korzyści i zagrożenia tej nowej formy nauczania, porównanie kosztów przedsięwzię-cia oraz wyniki badań opinii uczniów i nauczycieli w wybranej „Cyfrowej Szkole”.
EN
The article presents the idea of the „Digital School” by the comparison with the traditional school. The article describes the benefits and risks of this new form of teaching. In it are presented the costs of the „Digital School” project and the results of opinion surveys of students and teach-ers in the selected „Digital School”.

Keywords

Year

Volume

Pages

94-109

Physical description

Dates

published
2017

Contributors

  • Uniwersytet Szczeciński

References

  • http://dziennik.librus.pl/#3, Zalewska M., Średnia ocen cząstkowych na tle klasy.
  • http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/31/id/675, M. Nowak (red.), Wsparcie techniczne a tradycyjne metody kształcenia.
  • http://www.linux-educd.pl/?p=70, materiały firmowe, Moodle_podstawy.
  • http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/36/id/, materiały firmowe, Formaty tworzenia zajęć dydaktycznych.
  • https://dziennik.librus.pl/informacje/rodzic, M. Zalewska, Frekwencja ucznia w panelu rodzica.
  • https://nowoczesnapolska.org.pl/wp-conten.t/uploads/2012/01/Raport-Cyfrowa-Przysz%C5%82o% C5%9B%C4%87-.pdf.
  • http://wolomin.bip.net.pl/?p=document&action=show&id=1780&bar_id=5014, praca zbiorowa, Koszty działania tradycyjnej szkoły.
  • Rice W., Tworzenie serwisów e-learningowych z Moodle 1.9, Helion, Gliwice 2009.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-099b39fa-3cba-4c06-af42-38cb693a417e
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.