http://www.prezydent.pl/kancelaria/laboratorium-idei/o-programie/ [dostęp 22 września 2014].
http://www.prezydent.pl/kancelaria/laboratorium-idei/aktualnosci/art,1,zaproszenie-do-udzialu-w-prezydenckim-programie-eksperckim.html [dostęp 22 września 2014].
http://www.prezydent.pl/kancelaria/laboratorium-idei/aktualnosci/art,8,konferencja-polska-za-25-lat-drugi-skok-modernizacyjny.html [dostęp 22 września 2014].
http://rp2050.czasopisma.pan.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=271:raport-polska-2050&catid=103:wydania&Itemid=228 [dostęp 22 września 2014].
Z. Kwieciński, Edukacja – trudne pytania. Początek działalności Komitetu Rozwoju Edukacji Narodowej PAN, „Nauka” 2013, nr 1, s. 7-18.
M. Dudzikowa, Niekomfortowe położenie instytucji uniwersytetu w kłopotliwym kontekście. Esej w trosce o rozwoj (nie tylko) kapitału społecznego, [w:] M. Dudzikowa, R. Wawrzyniak-Beszterda, S. Jaskulska, M. Marciniak, E. Bochno, I. Bochno, K. Knasiecka-Falbierska, Oblicza kapitału społecznego uniwersytetu. Diagnoza – interpretacje – konteksty, IMPULS, Kraków 2013, s. 257-378.
A. Kola, Uniwersytet jako pralnia. Esej o stanie akademickiego namysłu nad nauką i szkolnictwem wyższym w Polsce, „Rocznik Pedagogiczny” 2012, t. 35, s. 93-110.
W. Cieśla, Elbanowscy, referendum i dziecięca krucjata, „Neewsweek” z 8 XI 2013, http://polska.newsweek.pl/elbanowscy-referendum-w-sprawie-szesciolatkow-i-dziecieca-krucjata-na-newsweek-pl,artykuly,273307,1.html [dostęp 22 września 2014].