Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2017 | 8 | 2 | 290-295

Article title

Media społecznościowe jako narzędzia reklamy internetowej

Content

Title variants

EN
Social Media as an On-line Advertising Tool

Languages of publication

PL EN

Abstracts

PL
W artykule omówiono wiadomości dotyczące reklamy w mediach społecznościowych. Zamieszczono wyniki badań ankietowych, których przedmiotem była ocena wpływu działań reklamowych prowadzonych w social media na decyzje zakupowe respondentów.
The article discusses advertising on social media. The author carried out a survey assessing impact of social media advertising on the consumer preferences.

Year

Volume

8

Issue

2

Pages

290-295

Physical description

Dates

published
2017

Contributors

  • Politechnika Lubelska, Wydział Podstaw Techniki, Katedra Podstaw Techniki, Polska
  • Politechnika Lubelska, Wydział Podstaw Techniki, Polska
author
  • Politechnika Lubelska, Wydział Podstaw Techniki, Polska

References

  • Evans, L. (2011). Social media marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych. Gliwice: Helion.
  • Fidelman, M. (2014). Socialized. W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową. Warszawa: CeDeWu.
  • Hermaniuk, T. (2005). Podstawy badań marketingowych. Rzeszów: Wyd. UR.
  • Kaznowski, D. (2008). Nowy marketing. Warszawa: VFP Communications.
  • Prahalad, C.K., Ramaswamy, V. (2011). Przyszłość konkurencji. Warszawa: PWE.
  • Stopczyński, B. (2012). Wykorzystanie mediów społecznościowych w przedsiębiorstwach rodzinnych. Przedsiębiorczość i Zarządzanie, XIII (8), 101–110.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-1705def9-59eb-4e93-8abf-11bf8fe1cc9f
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.