Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
References
T.J. Watson, W poszukiwaniu doskonałego zarządzania. Zagadnienia kultury, chaosu i kontroli w pracy menedżera, przeł. M. Butrym -Karaś, K. Karaś, G. Kranas, Warszawa 2001, s. 29
J. Nikitorowicz, Pogranicze, tożsamość, edukacja międzykulturowa, Białystok 1995, s. 68.
A. Maslow, Motivation and Personality, New York 1954, s. 303
Ł. Sułkowski, Organizacja w poszukiwaniu tożsamości, „Przegląd Organizacji” 2005, nr 3.
Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, oprac. Strategor, przeł. K. Bolesta- -Kukułka, Warszawa 1996, s. 567.
A. Giddens, Nowoczesność i tożsamość. „Ja” i społeczeństwo w epoce późnej nowoczesności, przeł. A. Szulżycka, Warszawa 2001, s. 46.
W. Szremski, Elementy wizualne tożsamości organizacji, Wrocław 2007, s. 2.
J. Altkorn, Kształtowanie się rynkowego wizerunku firmy, Kraków 2002, s. 6.
W. Anioł, Deficyt demokratyczny w systemie globalnym, [online] http://www.ce.uw.edu.pl/pliki/ pw/4-2002_Aniol.pdf.
A. Zarębska, Znaczenie przywództwa w kształtowaniu tożsamości organizacji przedsiębiorstwa, „Organizacja i Zarządzanie” 2008, nr 4, s. 55.
K. Kietliński, Moralność gospodarki opartej na wiedzy, Warszawa 2009.
W. Gasparski, Kodeks etyczny jako narzędzie w procesie budowania i utrwalania reputacji firmy, [online] http://www.cebi.pl/texty/matdydaktyczne.doc.