Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2013
Volume
20
Issue
5
Identifiers
Cover
Volume contents
5
article:
Marketingowa koncepcja kreowania i rozpowszechniania idei – zarys strategii marketingowej (cz. II)
(
Szromnik A.
), p. 2-9
article:
Klasyfikacja barier podejmowania współpracy z otoczeniem gospodarczym przez uczelnie wyższe
(
Bryła P.
,
Jurczyk T.
,
Domański T.
), p. 10-16
article:
The marketing control system from a theoretical and practical viewpoints
(
Daňo F.
,
Hanuláková E.
), p. 17-23
article:
Lead management jako źródło short-term wins w procesie zarządzania relacjami z klientami
(
Deszczyński B.
), p. 24-32
article:
Wybrane aspekty zachowań oszczędnościowych gospodarstw domowych w Polsce
(
Anioła P.
,
Gołaś Z.
), p. 33-39
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.