Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Akademia Ignatianum w Krakowie
Journal
Studia Paedagogica Ignatiana
Year
2017
Volume
20
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Wprowadzenie
(
Budajczak M.
), p. 9-12
article:
Introduction
(
Budajczak M.
), p. 13-16
article:
Polskie tradycje edukacji domowej
(
Jakubiak K.
), p. 19-30
article:
„E-wsparcie” dla rodziców w edukacji domowej dzieci
(
Bartnikowska U.
,
Garbula J. M.
), p. 31-46
article:
Polska edukacja domowa jako mise en abyme między kondycją ludzką a społecznymi konstrukcjami oświatowymi
(
Budajczak M.
), p. 47-32
article:
Kształcenie dzieci zdolnych w europejskich systemach edukacyjnych. Fenomen tutoringu domowego w Anglii
(
Włoch A.
), p. 63-83
article:
Możliwości budowania spersonalizowanej przestrzeni edukacyjnej dla wspierania rozwoju dzieci w wieku wczesnoszkolnym
(
Pulak I.
,
Szewczuk K.
), p. 85-99
article:
Psychologiczne i społeczne uwarunkowania osiągnięć osób zdolnych – analiza i wskazówki dla nauczycieli i rodziców pracujących z osobami zdolnymi
(
Kamińska A.
), p. 101-118
article:
Nauczyciel wobec otwartości uczniów w przestrzeni edukacyjnej
(
Samujło M. A.
,
Sokołowska-Dzioba T.
), p. 119-137
article:
Nauczyciele domowi w guberni lubelskiej w latach 1832-1864. Próba charakterystyki
(
Hajkowska M.
), p. 141-159
article:
Doświadczenie edukacji domowej i edukacji tradycyjnej – w narracji maturzysty
(
Królikiewicz R.
), p. 161-181
article:
Nauczyciele szkół galicyjskich w egodokumentach Dorota Grabowska-Pieńkosz, Zapisani w pamięci. Nauczyciele zaboru austriackiego w literaturze pamiętnikarskiej, Wydawnictwo Naukowe UMK, Toruń 2016, ss. 382
(
Chmielewski W.
), p. 185-190
article:
Wyzwania edukacyjnej codzienności wobec budowania sensu życia osób starszych w Polsce i Kanadzie Norbert G. Pikuła, Poczucie sensu życia osób starszych. Inspiracje do edukacji w starości, wydanie 3, Oficyna Wydawnicza „Impuls”, Kraków 2016, ss. 218
(
Duda A. K.
), p. 191-193
article:
Mistrz i uczeń – rozmowy o analizie transakcyjnej Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy, Wydawnictwo im. Stanisława Podobińskiego Akademii
(
Gbyl A.
), p. 195-197
article:
Nauczyciel „uwikłany” w system Joanna M. Łukasik, Bogdan Stańkowski (red.), Wyzwania szkolnej codzienności, Akademia Ignatianum w Krakowie, Wydawnictwo WAM, Kraków 2015, ss. 260
(
Koperna P.
), p. 199-205
article:
Terapia, dialog, interwencje Jak zmieniać zachowania dzieci i młodzieży, opracowanie zbiorowe: Artur Kołakowski, Małgorzata Dąbrowska- -Kaczorek, Jessica Minahan, Nancy Rappaport, Jerome Schultz, Eliza Wasilewska, Bogdan Guziński, Fraszka Edukacyjna,
(
Laurman-Jarząbek E.
), p. 207-210
article:
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej „Kształcenie profesjonalistów dla integralnej gerontologii XXI wieku”, Akademia Ignatianum w Krakowie, 18–19 października 2016 r.
(
Grudziński A.
), p. 213-216
article:
Sprawozdanie z I Międzynarodowej Konferencji „Wczesna Edukacja Dziecka – Trywializacja czy Modernizacja?”, Kraków, 21–22 listopada 2016 r.
(
Staniek J.
), p. 217-223
article:
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej pt. „Synergia środowisk wychowawczych. Główne wyzwania w Europie Środkowo-Wschodniej po 1989 roku”, Kraków, 24–25 listopada 2016 r.
(
Twardowska-Staszek E.
,
Ciechowska M.
,
Olejnik M.
), p. 225-233
article:
Sprawozdanie z konferencji naukowej z cyklu „Problemy współczesnej profilaktyki”, Lublin, 16–17 maja 2017 r.
(
Kmiecik-Jusięga K.
), p. 235-240
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.