Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
4: POKOLENIE — TRANSFORMACJA — TOŻSAMOŚĆ Gardzienickie czytania teatroznawcze… i nie tylko
Journal
Miscellanea Posttotalitariana Wratislaviensia
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego
Year
2016
Identifiers
Volume contents
4: POKOLENIE — TRANSFORMACJA — TOŻSAMOŚĆ Gardzienickie czytania teatroznawcze… i nie tylko
article:
„Bez pamięci” — od doświadczenia pokoleniowego po różnorodności wspomnień (na wybranych przykładach dramatów i filmów polskich)
(
Baluch W.
), p. 17-23
article:
Teatr niemiecki i teatr polski w początkowym okresie transformacji ustrojowej
(
Prykowska-Michalak K.
), p. 25-35
article:
Backlash, czyli czego obawiają się twórcy najnowszej dramaturgii czeskiej
(
Żygadło-Czopnik D.
), p. 37-47
article:
Pokoleniowe różnice w artystycznym obrazowaniu doświadczenia totalitarnej przeszłości w czeskim teatrze najnowszym
(
Czachór S.
), p. 49-58
article:
Między postkomunizmem a postmodernizmem. Najnowszy dramat rosyjski w poszukiwaniu tożsamości kulturowej
(
Mięsowska L.
), p. 59-77
article:
Współczesny teatr ukraiński: między dyskursem posttotalitarnym a postkolonialnym
(
Harbuziuk M.
), p. 79-89
article:
Dramat i teatr białoruski w poszukiwaniu tożsamości kulturowej
(
Siwek B.
), p. 91-100
article:
Świat przedstawiony i nieprzedstawiony byłej Jugosławii (na przełomie wieków)
(
Ćirlić-Mentzel D. J.
), p. 101-109
article:
Rozkład świata na miarę człowieka: współczesność z perspektywy słoweńskiego dramatopisarstwa
(
Kozak K. J.
), p. 111-126
article:
Majdan 3.0 w perspektywie wczoraj i dziś. Rys pokoleniowy
(
Matusiak A.
), p. 129-144
article:
Międzyrzecze kultur. Rzecz o współczesnej rosyjskojęzycznej literaturze ukraińskiej
(
Matusiak A.
), p. 155-164
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.