Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Instytut Komunikacji Specjalistycznej i Interkulturowej
Journal
Applied Linguistics Papers
Year
2019
Volume
---
Issue
26/2
Identifiers
ISSN
2544-9354
Cover
Volume contents
26/2
article:
Polskojęzyczne opisy przypadku z zakresu psychiatrii i psychologii – model tekstowy czy wyjątek? Część II
(
Żelazowska-Sobczyk M.
,
Zabielska M.
), p. 1-19
article:
Tęsknię po tobie – o transferowych błędach rządu czasowników w polszczyźnie studentów z Ukrainy
(
Izdebska-Długosz D.
), p. 21-32
article:
Problemy przekładu podmiotów zaimkowych w aktach prawnych na język polski
(
Iluk J.
,
Iluk Ł.
), p. 33-46
article:
Zależność między leksykonem mentalnym a procesem tłumaczenia
(
Legutko-Marszałek I.
), p. 47-62
article:
O problemach w przekładzie fitonimów artystycznych na podstawie powieści „Der Schrecksenmeister” Waltera Moersa i jej tłumaczenia na język polski
(
Lesner E. D.
), p. 63-76
article:
Nazwy placówek medycznych zawierające rzeczownik zakład w przekładzie na język niemiecki
(
Łomzik M.
), p. 77-90
article:
Kształcenie tłumacza symultanicznego a trening rozwoju osobistego. O portfolio tłumaczeniowym jako narzędziu wspierającym samopoznanie
(
Pędzisz J.
), p. 91-102
article:
How Polish Students Develop Mandarin Pronunciation through Intensive Training
(
Zajdler E.
,
Chu M.-n.
), p. 103-115
article:
Katarzyna Sowa-Bacia, Artur Kubacki (red.) Wybrane zagadnienia z glotto- i translodydaktyki 1. Wydawnictwo Naukowe UP, Kraków 2018.
, p. 117-119
article:
Renata Czaplikowska, Artur Dariusz Kubacki, Kleines Fachlexikon der DaF-Didaktik. Theorie und Unterrichtspraxis. Wydawnictwo Biuro Tłumaczeń KUBART, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Chrzanów ‒ Kraków, 2019, 248 str.
, p. 121-125
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.