Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
140
Journal
Studia Ekonomiczne
Publisher
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Year
2013
Identifiers
Volume contents
140
article:
System informacji i komunikacji marketingowej wobec wyzwań gospodarki opartej na wiedzy i mądrości
(
Kramer J.
), p. 9-21
article:
Strategie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych
(
Janeczek U.
), p. 22-41
article:
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw a budowanie relacji z podmiotami otoczenia na rynkach zagranicznych
(
Bajdak A.
), p. 42-56
article:
Programy lojalnościowe wielkich sieci handlowych jako narzędzie komunikacji marketingowej - ewolucja i uwarunkowania sukcesu rynkowego
(
Spyra Z.
), p. 57-79
article:
Nowe media w budowaniu marki i wizerunku przedsiębiorstwa
(
Witczak O.
), p. 80-97
article:
Media społecznościowe w procesie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw handlu detalicznego z rynkiem
(
Drzazga M.
), p. 98-111
article:
Wpływ technologii ICT na rolę konsumenta w komunikacji marketingowej
(
Wójcik J.
), p. 112-121
article:
Marketing mobilny a komunikacja marketingowa
(
Sadowska E.
), p. 122-132
article:
Advergaming jako rozwijająca się forma komunikacji marketingowej
(
Mitręga M.
), p. 133-143
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.