Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2013 | 1 | 4 | 621-638

Article title

Wycena marki na przykładzie przedsiębiorstwa Kopalnia Soli w Wieliczce

Content

Title variants

EN
Brand valuation on the example of Wieliczka Salt Mine

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Celem niniejszego opracowania było przedstawienie empirycznych problemów związanych z wyceną marki konkretnego przedsiębiorstwa, którym była Kopania Soli w Wieliczce. W opracowaniu przedstawiono także empiryczną analizę doboru metody wyceny marki.

Year

Volume

1

Issue

4

Pages

621-638

Physical description

Contributors

  • Dr, Katedra Finansów Przedsiębiorstw, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Dr, Katedra Makroekonomii, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

References

  • Gospodarka pod własną banderą. Patriotyzm w epoce globalizacji (2000), Instytut Marki Polskiej, Warszawa.
  • Lys L. (1993), Brand equity, profitability, price elasticity and repeat rate, „Marketing and research today", May.
  • Monitor Polski B nr 45 z 2002 roku, nr 331 z 2003 roku, nr 648 z 2004 roku, nr 1285 z 2005 roku.
  • Narayan G. (2012), Brand Valuation: A Strategic Tool for Business, "The IUP Journal of Brand Management", T. 9, nr 3.
  • Niemczyk R. (1996), Wycena wartości niematerialnych i prawnych: metody i procedury, Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej, z. 185/2000.
  • Plan finansowy Kopalni Soli w Wieliczce.
  • Przystupa M. (2000), Wycena mienia: poradnik menedżera, Centrum Informacji Menedżera, Warszawa,.
  • Salinas G., Ambler T. (2009), A taxonomy of brand valuation practice: Methodologies and purposes, "Journal of Brand Management", nr 17.
  • Urbanek G. (2008), Wycena aktywów niematerialnych przedsiębiorstwa, PWE, Warszawa.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-50a57f6f-2d7e-4ccc-b6fe-9026c96be60a
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.