Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2012 | 3 | 1 | 218-327

Article title

Czynniki napędzające i spowalniające zmiany wpływające na ciągłe doskonalenie jakości usług gastronomicznych

Content

Title variants

EN
Change stimulating and inhibiting criteria influencing over continuous improvement of the eating places services

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
W niniejszej publikacji autorzy zaprezentowali podstawowe aspekty związane z ciągłym doskonaleniem usług gastronomicznych. Zaprezentowano wybrane zagadnienia związane z zarządzaniem zmiana jak również czynniki, które wpływają napędzająco oraz spowalniająco na zmiany a w dalszej konsekwencji na ciągłe doskonalenie tego typu usług.

Year

Volume

3

Issue

1

Pages

218-327

Physical description

Contributors

  • Dr inż., Katedra Inżynierii Zarządzania Operacyjnego, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska
  • Dr inż., Katedra Inżynierii Zarządzania Operacyjnego, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska

References

  • Griffin R.W. (2004), Podstawy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa.
  • Grzybowska K. (2010), Reorganizacja przedsiębiorstw. Zarządzanie zmianą organizacyjną, Wyd. Politechniki Poznańskiej, Poznań.
  • Harward Business Essentials, (2003), Zarządzanie zmianą i okresem przejściowym, MT Biznes, Warszawa.
  • Karaszewski R. (2005), Zarządzanie jakością. Koncepcje, metody i narzę-dzia stosowane przez liderów światowego biznesu, Wyd. Dom Organizatora, Toruń.
  • Krawiec F. (2007), Zasadnicza zmiana droga sukcesu przedsiębiorstwa XXI wieku, Difin, Warszwa.
  • Łuczak J., Matuszak-Flejszman A. (2007), Metody i techniki zarządzania jakością. Kompendium wiedzy, Wyd. Quality Progress, Poznań.
  • Majchrzak J. (2002), Zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań.
  • Masłyk-Musiał E. (1995), Zarządzanie zmianami w firmie, CIM, Warszawa.
  • Skurzyńska-Sikora U.(2004), Zarządzanie zmianą – podstawowe wyzwa-nie przedsiębiorstwa przyszłości, [w:] Przedsiębiorstwo przyszłości fikcja i rzeczywistość, Hejduk I. (red.), Wyd. Instytutu Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „ORGMASZ”, Warszawa.
  • Smith I. (2011), Organisational quality and organisational change, „Li-brary Management”, vol. 32, no. 1/2, s.111-128.
  • Stabryła A. (2000), Zarządzanie strategiczne w teorii i praktyce firmy, PWN, Warszawa–Kraków.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-5bd4ad05-b801-4154-874c-f5733e92288f
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.