Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Journal
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia de Cultura
Year
2018
Volume
---
Issue
10(4) "Cyberpsychologia. Nowe strategie badania mediów i ich użytkowników"
Identifiers
ISSN
2083-7275
EISSN
2391-4432
DOI
10.24917/20837275
Cover
Volume contents
10(4) "Cyberpsychologia. Nowe strategie badania mediów i ich użytkowników"
article:
Cyberpsychologia. Nowe perspektywy badania mediów i ich użytkowników
(
Ogonowska A.
), p. 5-18
article:
Cyberpsychologia czy psychologia cybernetyki?
(
Kupniewski M. H.
), p. 19-26
article:
Wykorzystanie technologii wirtualnej rzeczywistości w psychologii klinicznej
(
Cyranek Ł.
), p. 27-39
article:
Problematyczne używanie internetu a cechy osobowości i wczesne nieadaptacyjne schematy użytkowników sieci
(
Gałuszka A.
,
Probierz E.
), p. 40-50
article:
Profilaktyka zachowań ryzykownych młodzieży
(
Solecki R.
), p. 51-63
article:
Etyczne aspekty prowadzenia terapii online: analiza wybranych stron internetowych
(
Rudnicka P.
,
Pindych A.
,
Probierz E.
), p. 64-73
article:
Selfie w medialnych digitalnych platformach - ukierunkowanie komunikacji marketingowej
(
Fichnová K.
,
Wojciechowski Ł. P.
), p. 74-91
article:
Fenomen ruchu antyszczepionkowego w cyberprzestrzeni, czyli fake news i postprawda na usługach hipotezy Andrew Wakefielda
(
Demczuk A.
), p. 92-113
article:
Walencja emocjonalna online. Kompetencje cyfrowe a pomiar reakcji emocjonalnych w świetle badań jakościowych i biometrycznych
(
Waszkiewicz-Raviv A.
,
Jasiewicz J.
,
Jupowicz-Ginalska A.
), p. 114-124
article:
Zdrapywanie pastelowej farby
(
Adamczak M.
), p. 141-143
article:
Raptularz krytyczny
(
Faron B.
), p. 144-147
article:
Rozwój językowy dziecka a b-learning
(
Jatkowska J.
), p. 125,140
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.