Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Warszawski. Wydział Nauk Ekonomicznych
Journal
Problemy Zarządzania
Year
2016
Volume
---
Issue
2/2016 (59), t.1
Identifiers
ISSN
1644-9584
Cover
Volume contents
2/2016 (59), t.1
article:
Konsekwencje procesu starzenia się społeczeństwa. Wybrane problemy
(
Szopa B.
), p. 23-40
article:
Modele „srebrnej gospodarki” w Unii Europejskiej w ujęciu porównawczym. Próba wprowadzenia do dyskusji
(
Klimczuk A.
), p. 41-59
article:
Starzejąca się Polska. Czy można uniknąć scenariusza katastrofy?
(
Jędrzejczak G.
), p. 60-72
article:
Dyskryminacja osób starszych na polskim rynku pracy – wyniki badań
(
Sobolewska-Poniedziałek E.
,
Niewiadomska A.
), p. 73-92
article:
Postawy wobec pracy w kontekście wieku pracowników
(
Wychowaniec W.
), p. 93-102
article:
Wpływ wybranych czynników na formowanie kontraktu psychologicznego w organizacji
(
Rogozińska-Pawełczyk A.
), p. 103-117
article:
Ocena sytuacji finansowej osób starszych w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem zasobności i zadłużenia
(
Świecka B.
), p. 118-134
article:
Poziom dochodów i oszczędności osób starszych w Polsce w świetle wyników badań
(
Zalega T.
), p. 135-155
article:
Postawy osób starszych wobec tradycyjnych i innowacyjnych kanałów dystrybucji usług finansowych
(
Czerwiński B.
), p. 156-170
article:
Konsumpcja w wiejskich gospodarstwach domowych osób starszych
(
Piekut M.
,
Gutkowska K.
), p. 171-184
article:
Postawy starszych konsumentów wobec produktów innowacyjnych
(
Szepieniec-Puchalska D.
,
Szymańska A.
), p. 185-203
article:
Konsumencka innowacyjności a zachowania konsumentów seniorów – wyniki badań
(
Badowska S.
,
Rogala A.
), p. 204-223
article:
Wpływ social mediów na zachowania konsumenckie osób w grupie 55+
(
Gregor B.
,
Kaczorowska-Spychalska D.
), p. 224-236
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.