Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2007 | 3 | 5-34

Article title

Etapowe przeobrażenia w zakresie organizacji szkół podstawowych w powiecie rypińskim w latach 1945 – 1975

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

Keywords

Year

Volume

3

Pages

5-34

Physical description

Dates

published
2007

References

  • Hejnicka-Bezwińska T., Zarys historii wychowania 1944-1989, Kielce 1996.
  • Historia wychowania wiek XX pod red. J. Miąso, Warszawa 1981 r.
  • Krajewski M., Odbudowa szkolnictwa i oświaty na terenie ziemi dobrzyńskiej (powiaty Rypin i Lipno) w latach 1945-1948, Ostrowite 1981.
  • Kupisiewicz Cz., Paradygmaty i wizje reform oświatowych, Warszawa.
  • Kupisiewicz Cz., System szkolny w Polsce na początku lat 90-tych, (w): Wizje przyszłej oświaty. Praca zbiorowa, Warszawa 1994.
  • Kupisiewicz Cz., System szkolny w Polsce w nowych warunkach, (w): „Nauka Polska ” 1990, nr 6.
  • Kwieciński Z., Konieczność– niepokój, nadzieja, Problemy oświaty w latach siedemdziesiątych, Warszawa 1982.
  • Lewowicki T., Przemiany oświaty, Warszawa 1995.
  • M. Skowroński, Odbudowa i rozbudowa szkolnictwa w województwie pomorskim (bydgoskim) w latach 1945-1950, Warszawa 1978.
  • Pęcherski M., Świątek M., Organizacja oświaty w Polsce w latach 1917-1977, Warszawa 1978.
  • Piotrowski R., Odbudowa szkolnictwa podstawowego po II wojnie światowej w powiecie rypińskim (w): Kronika Rypińska nr 10, 1997, nr 70.
  • Potyrała B., Szkoła podstawowa w Polsce w latach 1944-1984, Warszawa 1984.
  • Rozwój szkolnictwa w PRL na tle porównawczym, Warszawa 1980.
  • Szymański M., Przemiany oświatowe na wsi w 35-leciu Polski Ludowej, (w:): „ Zbiorcza Szkoła Gminna” 1979.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

ISSN
1896-4087

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-716c96af-f066-44b6-837f-2a956f4b1934
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.