Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Journal
Marketing i Rynek
Year
2013
Volume
20
Issue
2
Identifiers
Cover
Volume contents
2
article:
Koncepcja projektu badań strategii marketingu międzynarodowego polskich eksporterów
(
Wiktor J. W.
), p. 2-6
article:
Misje polskich eksporterów
(
Czubała A.
), p. 7-11
article:
Łączenie podejść metodycznych w badaniach strategii marketingowych polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
(
Chlipała P.
), p. 12-17
article:
Strategie obecności polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych
(
Jonas A.
), p. 18-23
article:
Uwarunkowania ekspansji eksportowej polskich przedsiębiorstw
(
Żbikowska A.
), p. 24-30
article:
Działania polskich eksporterów na rynkach międzynarodowych. Analiza wyników badań
(
Smoleń T.
), p. 31-36
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.