Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Opolski. Redakcja Wydawnictw Wydziału Teologicznego
Journal
Studia Teologiczno-Historyczne Śląska Opolskiego
Year
2016
Volume
36
Issue
36/2
Identifiers
ISSN
0137-3420
Cover
Volume contents
36/2
article:
Leadership in eine offene Zukunft! Die Papst-Franziskus-Formel
(
Gillen E.
), p. 11-30
article:
Teologicznofundamentalne modele relacji teologii i nauk ścisłych
(
Pokrywiński R.
), p. 31-61
article:
Biblische Grundlagen der Moraltheologie in der Sicht der neuesten Dokumente der Päpstlichen Bibelkommission
(
Podzielny J.
), p. 63-76
article:
Die Notwendigkeit eines Paradigmenwechsels in der Resozialisierung. Priorisierung der ethischen Zielsetzung
(
Christmann W.
), p. 77-97
article:
Z dziejów polityki dynastycznej króla Węgier Béli IV
(
Stefaniak P.
), p. 99-124
article:
Historia Domu Rekolekcyjnego Konferencji Episkopatu Polski „Księżówka” w Zakopanem w latach 1910–1945
(
Szczepaniak A.
), p. 125-144
article:
Franciszkańska kuracja Serca Pana Jezusa w Gliwicach w latach 1925–1945
(
Górecki P.
), p. 145-165
article:
Ksiądz Franciszek Reinhold Nawrot – nieznany sługa wielkiej sprawy Bożej
(
Jasinski M.
), p. 167-185
article:
Postawy duchowieństwa katolickiego wobec systemu komunistycznego w województwie opolskim w latach 1950–1956. Zarys problemu
(
Stefaniak J.
), p. 187-206
article:
Comprehensive activation of students during education classes on family life in Polish schools. Theoretical assumptions
(
Zellma A.
), p. 207-220
article:
Relativiert der Zufall die Rationalitätskategorie? Gewissheit, Wahrscheinlichkeit und der Relativismus
(
Piecuch J.
), p. 221-239
article:
Merian Coldwell Cooper (1894–1973) na polsko-amerykańskim „pograniczu”
(
Byczkowski D.
), p. 241-252
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.