Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Centrum Języka Polskiego i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców “Polonicum” Uniwersytetu Warszawskiego
Journal
Kwartalnik Polonicum
Year
2019
Volume
---
Issue
33
Identifiers
Cover
Volume contents
33
article:
Zarobić czy dorobić? Czasowniki prefiksalne na zajęciach języka polskiego jako obcego. Słowotwórczo-gniazdowe podejście do prezentacji materiału
(
Żejmo J.
), p. 5-13
article:
Jak rozwiązać dylematy ortograficzne Bułgarów uczących się języka polskiego
(
Kaczmarek P.
), p. 13-22
article:
Kurs dla pracowników hotelu – prezentacja nowych materiałów do nauczania języka zawodowego
(
Czerwińska-Trzaskoma A.
,
Woźniczka-Wawryków E.
), p. 23-29
article:
Samoocena kompetencji językowej studentów a metody pracy lektora w grupie niejednorodnej
(
Lustanski J.
), p. 30-35
article:
Specyfika nauczania języka polskiego jako obcego dzieci cudzoziemskich. Gry i zabawy jako główne narzędzie pracy na zajęciach z dziećmi w klasach I-III szkoły podstawowej
(
Paradowska J.
), p. 36-44
article:
Nie tylko nóż i widelec… Co może dziwić studenta z Chin i jak pomóc mu odnaleźć się w polskiej codzienności i w polskim systemie edukacyjnym?
(
Wegner T.
), p. 45-49
article:
Pocztówka z Chin: W Syczuanie mówimy po polsku
(
Mańka M.
), p. 50-54
article:
„Wyjazd to inwestycja w rozwój młodych ludzi, której nikt nie wykorzystuje po ich powrocie do kraju.” Wyjazdy na lektorat zagraniczny i ich wpływ na podejście lektorów języka polskiego jako obcego do siebie i swego zawodu
(
Czech M.
), p. 55-62
article:
Łatwo ci mówić! Katarzyny Bednarskiej-Adamowicz, Kamili Dembińskiej, Agnieszki Małyski
(
Święcka A.
), p. 63-65
article:
Słowo daję! Ćwiczenia leksykalne z języka polskiego jako obcego na poziomie A1 Anny Kowalczuk
(
Święcka A.
), p. 66-68
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.