Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna
Journal
Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie
Year
2018
Volume
---
Issue
3(39)
Identifiers
Cover
Volume contents
3(39)
article:
Uwarunkowania kulturowo-organizacyjne innowacyjności przedsiębiorstw
(
Wojtowicz A.
,
Mikos A.
,
Karaś A.
), p. 13-23
article:
Uwarunkowania doskonalenia czasu pracy w przedsiębiorstwie
(
Kozioł L.
,
Woźniak M.
,
Siekierski J.
), p. 25-35
article:
Postrzeganie zjawiska mobbingu przez pracowników
(
Pecyna A.
,
Buczaj A.
,
Blicharz-Kania A.
,
Maksym P.
,
Kobus Z.
,
Krzysiak Z.
), p. 37-48
article:
Technologie informatyczne wykorzystywane w nauczaniu zdalnym pracowników sektora MSP
(
Kozioł M.
,
Kałkowski L.
,
Pyrek R.
), p. 49-64
article:
Analiza ergonomiczna stanowiska montażowego
(
Kalinowska P.
,
Polak-Sopińska A.
,
Mączewska A.
), p. 67-83
article:
Metoda Servqual w badaniu jakości obsługi klienta indywidualnego usług ubezpieczeń majątkowych
(
Przybytniowski J. W.
), p. 85-101
article:
Proces obsługi reklamacji konsumentów – zarys nowego podejścia
(
Ząbek J.
), p. 103-111
article:
Hotele butikowe jako kierunek zmian w hotelarstwie na przykładzie województwa dolnośląskiego
(
Sala K.
), p. 115-127
article:
Efekt kontynuacji stóp zwrotu (efekt momentum) na przykładzie wybranych indeksów giełdowych Europy Środkowo-Wschodniej
(
Świder W.
), p. 129-147
article:
Efektywność wydatków na badania i rozwój w krajach Grupy Wyszehradzkiej na tle średniej unijnej
(
Adamczyk P.
), p. 149-158
article:
Wskaźnik rozwoju społecznego (HDI) jako miernik poziomu życia. Wykorzystanie metody dystansowej
(
Dąbrowa M.
), p. 159-172
article:
Rola uczelni wyższych w kształtowaniu profesjonalizmu. Perspektywa studentów
(
Górski P.
), p. 175-183
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.