Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2013 | 20 | 6 | 2-8

Article title

Zarządzanie wartością klienta. Próba charakterystyki

Content

Title variants

EN
Customer value management. Attempt at characterisation

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Zarządzanie wartością klienta to podejście zarządcze traktujące klientów jako zasób firmy, którego wartość się mierzy i zwiększa poprzez organizację procesów wokół relacji z nimi. W artykule podjęto próbę charakterystyki tego podejścia, wyróżniając jego siedem wymiarów i przedstawiając możliwości aplikacyjne w różnych kontekstach rynkowych.
EN
Customer value management is a managerial approach, in which customers are perceived as the company’s asset, the value of which may be measured and increased through organisation of the processes around customer relationships. The goal of the article is to characterize the concept by distinguishing its seven dimensions and to present its application capabilities in different market contexts.

Year

Volume

20

Issue

6

Pages

2-8

Physical description

Dates

published
2013-06-20

Contributors

  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Instytut Zarządzania Wartością

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-825e519a-7cb2-4099-bbc5-745feba44558
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.