Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2018 | 1(6) | 104110

Article title

Michał Heller, Jak być uczonym, wyd. II, wybór i opracowanie Małgorzata Szczerbińska-Polak, Copernicus Center Press, Kraków 2017, ss. 70; Michał Heller, Moralność myślenia, wyd. III rozszerzone, Copernicus Center Press, Kraków 2015, ss. 120

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

Keywords

Contributors

  • student filozofii na Uniwersytecie Rzeszowskim oraz teologii na Wydziale Teologicznym sekcja w Tarnowie Uniwersytetu Jana Pawła II w Krakowie

References

  • Bourdieu P., 1984, Homo Academicus, Les Editions de Minuit, Paris.
  • Hadot P., 2003, Filozofia jako ćwiczenie duchowe, przeł. P. Domański, Aletheia, Warszawa.
  • Krzych B.K., 2017, Gdy nauka staje się grą… (De)konstruktywnie i krótko o pewnych (nieczystych) regułach świata akademii, „UR Journal of Humanities and Social Sciences”, nr 2(3).
  • Kulczycki E., 2018, Punktoza w czasach systemów ewaluacji nauki, streszczenie grantu NCN przyznanego w ramach konkursu SONATA BIS 7, 15.02.2018, https://goo.gl/EVFtNx (dostęp: 15.02.2018).
  • Machała T., 2013, Marek Wroński – łowca plagiatów. Naukowiec, który walczy z nieuczciwością we własnym środowisku, „naTemat”, 29.08.2013, https://goo.gl/rqmmsB (dostęp: 15.02.2018).
  • Promotio doctoris honoris causa Pontificiae Universitatis Cracoviensis Ioannis Pauli II Reverendissimus professor Michael Heller, 2016, red. M. Wiertek, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II, Wydawnictwo Naukowe, Kraków.
  • Tarnowski M., 2016, rec.: M. Heller, Moralność myślenia, CCPress, Kraków20153, https://goo.gl/8Kbg3y (dostęp: 10.02.2018).
  • Zembrzuski M., 2011, Głupota i jej formy według św. Tomasza z Akwinu, „Pro Fide Rege et Lege”, nr 2(68).

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-866347fe-d367-4a9b-83ef-874e8df33172
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.