Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Author-Date)
Harvard
ACS
ACS (no art. title)
IEEE
Article details
Tools
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Author-Date)
Harvard
ACS
ACS (no art. title)
IEEE
Link to site
Copy
Journal
Zbliżenia Cywilizacyjne
2009
|
5
| 41-54
Article title
Ewolucja polskiej sceny politycznej w minionym dwudziestoleciu na tle marketingowych elementów dyskursu politycznego
Authors
Dzieciński Paweł
Title variants
Languages of publication
PL
Abstracts
Keywords
Publisher
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych we Włocławku
Journal
Zbliżenia Cywilizacyjne
Year
2009
Volume
5
Pages
41-54
Physical description
Dates
published
2009
Contributors
author
Dzieciński Paweł
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
References
Borucka J., Skrzypiński D., Polityka skuteczna. Marketingowa analiza sukcesu wyborczego, Wrocław 1995.
Chruściak R., System wyborczy i wybory w Polsce 1989-1998 Parlamentarne spory i dyskusje, Warszawa 1999.
Cichosz M., \Auto\Kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów prezydenckich w III RP, Toruń 2003.
Cichosz M., Wizerunek lidera politycznego, [w:] Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu, red. Jeziński M..
Czy można przewidzieć, red. Sitek W., Wrocław-Kraków 1995.
Dzwończyk J., Populistyczne tendencje w społeczeństwie postsocjalistycznym (na przykładzie Polski), Toruń 2000.
Ferenc W., Mrówka R., Wilkos S., Komunikacja polityczna Jak wygrać wybory, Warszawa 2004.
Ignaczewski G., Specyfika rozwoju marketingu politycznego w Polsce w latach 1989-2000, Toruń 2004.
Jeziński M., Marketing polityczny a problemy akulturacyjne. Przypadek III Rzeczypospolitej, Toruń 2004.
Konkołowicz K., Wizerunek polityka – rozmowa z Robertem Kwiatkowskim, „Marketing i rynek”, 1997, nr 7.
Krupa A., Prawie Biała Księga polskiej sceny politycznej, Warszawa 1997.
Marszałek J., Samoobrona w walce z okupantem Polski obrona konieczna, Warszawa 1999.
Mazur M., Marketing polityczny. Wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, Warszawa 2002.
Muszyński J., Teoria marketingu politycznego, Warszawa 2004.
Stępińska A., Wizerunek medialny Andrzeja Leppera, [w:] W kręgu mediów i polityki, red. Piontek D., Poznań 2007.
Szczęsny W., Ciok A., Kowalczyk T., Pleszczyńska E., Wysocki W., Porównanie wyników wyborów do sejmu RP w 1993 i 1997, Warszawa 1998.
Wybory parlamentarne 1991 i 1993 a polska scena polityczna, red. Gebethner S., Warszawa 1995.
Wybory w Krakowie, red. Gąsowski T., Kraków 1999.
Document Type
Publication order reference
Identifiers
ISSN
1896-4087
YADDA identifier
bwmeta1.element.desklight-87facb1c-122f-4fd4-9d5a-476868daa113
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.