Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2019 | 2 (48) | 377-379

Article title

Media Image of Parliamentary Elections in Poland in 2015

Content

Title variants

Languages of publication

EN

Abstracts

Keywords

Year

Volume

Pages

377-379

Physical description

Contributors

  • Nicolaus Copernicus University (Poland)

References

  • Łódzki, B. (2010). Ustanawianie agendy mediów podczas kampanii wyborczych w 2005 roku. Wrocław: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.
  • Nowak, E. (2014). Ustanawianie agendy politycznej przez media. Efekt newsa w Polsce. Lublin: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
  • Peszyński, W. (2016). Prezydencjalizacja zachowań wyborczych w elekcji parlamentarnej w 2015 roku. Political Preferences, No. 12, pp. 37–55.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-918f3ad9-ccaa-4990-86b4-88621ef2a75e
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.