Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


1998 | 1 | 57-60

Article title

Tytus i Emil, czyli przypadki Mikołaja, nie zawsze srebrem pisanego w 110. rocznicę urodzin Emila Zegadłowicza

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL

Year

Issue

1

Pages

57-60

Physical description

Dates

published
1998

Contributors

References

  • M. Frąckiewicz, Spis przedmiotów pomieszczonych w sprawozdaniach galicyjskich szkół średnich pod koniec roku 1889, w: Sprawozdanie dyrekcyi c.k. gimnazyum w Wadowicach za rok szkolny 1890.
  • I. Fik, Zmory, w: Wybór pism krytycznych, Warszawa 1979.
  • Studia o Zegadłowiczu, red. J. Peszek, Katowice 1982.
  • G. Studnicki, C.k. gimnazjum w „Zmorach”. W stulecie urodzin E. Zegadłowicza, „Nadskawie. Almanach kulturalny”, z. 7-8, Wadowice 1989.
  • G. Studnicki, Cmentarz Parafialny
  • w Wadowicach, Wadowice 1997.
  • G. Studnicki, Jędrzej Chramiec, „Przebudzenie”, nr 11 (21), 1995.
  • G. Studnicki, Tytus i Emil. O naukach elementarnych Emila Zegadłowicza, „Kalendarz beskidzki 1994”.
  • G. Studnicki, Wychowankowie wadowickiego gimnazjum (6). Stanisław Witkowski (1866-1950), „Przebudzenie”, Nr 5 (26), 1996.
  • G. Studnicki, Zarys dziejów oświaty i szkolnictwa w Wadowicach, Wadowice 1996.
  • K. Szymanowski, Narcyz. Rzecz o Zegadłowiczu – powieściopisarzu, Warszawa 1986.
  • S. Witkowski, Gimnazjum wadowickie pół wieku temu, „Kuryer Literacko-Naukowy”, Nr 7/1939.
  • W. Wnuk, Moje Podhale. Ku Tatrom, Warszawa 1971.
  • Wspomnienia dawnych wychowanków gimnazjum. Dr Stanisław Witkowski, Gimnazjum wadowickie pół wieku temu, „Przebudzenie”, Nr 5 (26), 1996.
  • E. Zegadłowicz i Czytelnicy „Zmór”, Piszemy Listy, 1937.
  • E. Zegadłowicz, Uśmiech, Kraków 1956.

Notes

PL

Document Type

Publication order reference

Identifiers

ISSN
1505-0181

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-9504f417-ffe1-4890-90f8-803ef9a22709
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.