Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2011 | 1 | 209-214

Article title

Różne wymiary dyskursu edukacyjnego oraz sposoby jego prowadzenia

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

Keywords

Year

Issue

1

Pages

209-214

Physical description

Contributors

  • Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku

References

  • Brzeziński J., Witkowski L., (1994). Edukacja wobec zmiany społecznej. Poznań-Toruń: Wydawnictwo Edytor.
  • Hejnicka-Bezwińska T. (2008). Pedagogika ogólna. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.
  • Hejnicka-Bezwińska T., Leppert R. (2005). Ewolucja „ogólności” w dyskursach pedagogicznych. Bydgoszcz: Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego.
  • Leppert R. (2002). Pedagogiczne peregrynacje. Studia i szkice o pedagogice ogólnej i kształceniu pedagogów. Bydgoszcz: Wydawnictwo Uczelniane Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego.
  • Kwieciński Z., Witkowski L. (red.) (1993). Spory o edukację – dylematy i kontrowersje we współczesnych pedagogiach. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
  • Kwieciński Z. (1993). Mikra czy sternik? Dramat pedagogiki w sytuacji przesilenia formacyjnego. W: Z. Kwieciński, L. Witkowski (red.) Spory o edukację – dylematy i kontrowersje we współczesnych pedagogiach. Warszawa: Instytut Badań Edukacyjnych.
  • Kwieciński Z., Śliwerski B. (red.) (2003). Pedagogika. Podręcznik akademicki. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-a25b50fc-ec75-404e-b935-43bf211c3091
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.