Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Journal
Roczniki Humanistyczne
Year
2016
Volume
64
Issue
7: Słowianoznawstwo
Identifiers
Cover
Volume contents
7: Słowianoznawstwo
article:
Humanistyka na rozdrożu – między atopią a inter(trans) dyscyplinarnością
(
Skibska A. M.
), p. 11-32
article:
Kryzys literatury i literaturoznawstwa oraz próby jego przezwyciężania
(
Szymonik D.
), p. 33-42
article:
O literaturze rosyjskiej, jej nauczaniu i literaturocentryzmie
(
Woźniak A.
), p. 43-62
article:
Od rozkwitu do kryzysu. Literatury słowiańskie w programach nauczania rosyjskich i radzieckich uniwersytetów przełomu XIX i XX wieku
(
Sobol A.
), p. 63-79
article:
Kanon lektur na studiach rusycystycznych. Propozycje w odniesieniu do literatury epok dawnych
(
Dąbrowska M.
), p. 81-94
article:
Поликультурное пространство художественного текста
(
Kuca Z.
), p. 95-107
article:
Wiedza o kulturze kluczem do rozumienia i interpretacji tekstu literackiego we współczesnej praktyce dydaktycznej
(
Greń-Kulesza J.
), p. 109-121
article:
Twarze i maski. O prawdzie (w) poezji (na przykładzie twórczości Jana Czykwina)
(
Siwek B.
), p. 123-135
article:
Vladimir Nabokov jako wykładowca literatury
(
Grygiel M.
), p. 137-147
article:
Sieroty po dyktatorach. Paradoksy zmiany pokoleniowej w polskiej i czeskiej literaturze po 1989 roku
(
Firlej A.
), p. 149-160
article:
Juliana Wołoszynowskiego stosunek do tradycji literackiej w Opowiadaniach podolskich
(
Ołdakowska-Kuflowa M.
), p. 161-177
article:
Cучасная беларуская драматургія ў Польшчы: пераклады і даследаванні
(
Kowalow S.
), p. 179-200
article:
Oficjalne ukraińskie i polskie nazwy grzybów jadalnych – klasyfikacja znaczeniowa
(
Jóźwikiewicz P.
), p. 201-217
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.