Balicki J., Bogucka M., Historia Holandii, Wrocław 1976.
Baszkiewicz J., Historia Francji, Wrocław 1974.
Bazylow L., Historia Powszechna 1789-1918, Warszawa 1986.
Bielicki M., Zapomniany świat Sumerów, Warszawa 1969.
Bullock A., Hitler Studium tyranii, Warszawa 1969.
Chruściak R., System wyborczy i wybory w Polsce w latach 1989-1998 Parlamentarne spory i dyskusje, Warszawa 1999.
Cwalina W., Telewizyjna reklama polityczna, Lublin 2000.
Czapliński W., Galos A., Korta W., Historia Niemiec, Wrocław 1990.
Czuba K., Media i władza, Warszawa 1995.
Dudkiewicz W., Jolanta Kwaśniewska Polka idolka, Warszawa 2004.
Fraser L., Propaganda, London 1957.
Frontczak-Rudnicka B., Marketing polityczny – nowe narzędzie komunikacji politycznej w Polsce, [w:] Przemiany polityczne lat dziewięćdziesiątych, pod red. J.J. Wiatra, Warszawa 1999.
Jabłońska A., Klub przyjaciół dyktatorów, „Wprost”, 29 I 2006, nr 4.
Jaczynowska M., Historia Starożytnego Rzymu, Warszawa 1976.
Jaczynowska M., Musiał D., Stępień M., Historia Starożytna, Warszawa 1999.
Kalnins B., Der Sowjetische Propagandastaat. Das System und die Mittel der Massenbeeinflussung in der Sowjetunion, Stockholm 1956.
Mazur M., Marketing polityczny, Warszawa 2002.
Mikeln M., Stalin, Warszawa 1990.
Morenz S., Bóg i człowiek w starożytnym Egipcie, Warszawa 1972.
Mrówka R, Analiza strategiczna, [w:] Komunikacja polityczna „Jak wygrać wybory?”, pod red. W Ferenca, R. Mrówki i S. Wilkos.
Muszyński J., Marketing polityczny, Warszawa 1999.
Muszyński J., Marketingowe prawo wyborcze, „Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie”, 2002, z. 1/11/.
Muszyński J., Polityka i politycy, „Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie”, 1999, z. 5.
Muszyński J., Teoria marketingu politycznego, Warszawa 2004.
Norris P., A Virtuous Circle Politucal Communicztions in Postindustrial Societes, Cambridge 2000.
Ostrogorski G., Dzieje Bizancjum, Warszawa 1968.
Radziński E., Stalin, Warszawa 1996.
Roberts A., Hitler i Churchill Sekrety Przywództwa, Wrocław 2003.
Runciman S., A History of The Crusades, Cambridge 1957, t. I.
S. Gebethner, Wybory do sejmu i senatu, Warszawa 2001.
Siebert F.S., Peterson T., SchwammW., Four theories of the press, Urbana 1956.
Stępińska A., Marketingowe strategie wyborcze. Wybory prezydenckie w Polsce /1990-2000/, Poznań 2004.
Świderek A., Hellada królów, Warszawa 1969.
Szarzyńska K., Piśmiennictwo starożytnej Mezopotamii, [w:] Mezopotamia, pod red. J. Brauna, Warszawa 1971.
Szczudłowska A., Piśmiennictwo staroegipskie, [w:] Starożytny Egipt, pod red. A. Szczudłowskiej, Warszawa 1976.
Trevelyan G.M., Historia Anglii, Warszawa 1967.
Winiecki J., Bunt Kalego, „Wprost”, 29 I 2006, nr 4.
Wiszniowski R., Marketing wyborczy, Warszawa-Wrocław 2000.
Wiszniowski R., Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego, [w:] Marketing polityczny w teorii i praktyce, pod red. A. W. Jabłońskiego i L. Sobkowiaka, Wrocław 2002.
Zeman Z.A.B., Nazi Propaganda, London 1964.
Zientara B., Historia Powszechna Średniowiecza, Warszawa 1996.