Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2010 | 16 | 1-236

Article title

Strategie i mechanizmy marketingu politycznego

Content

Title variants

Languages of publication

PL

Abstracts

PL
Kolejny numer „Studiów Politologicznych” w całości dotyczy zagadnień z zakresu marketingu politycznego. Można się zastanawiać do jakiej dyscypliny naukowej zakwalifikować problemy dotyczące strategii i mechanizmów marketingu politycznego. Ze względu na przedmiot, jak i na metody prowadzenia badań w tym zakresie należy powiedzieć, że to jest głównie domena politologii. Można jednocześnie stwierdzić, że kwestie marketingu politycznego stanowią przedmiot badań interdyscyplinarnych. Dużo w nich politologii, a jeszcze więcej socjologii polityki. Warto wreszcie wspomnieć, że niektórzy uważają, iż marketing polityczny to odrębna dyscyplina naukowa korzystająca z dorobku socjologii, politologii, jak i nauk o zarządzaniu i marketingu jednocześnie. Wspomniane kwestie stały się przedmiotem badań prowadzonych przez Zakład Socjologii i Psychologii Polityki Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Warto, w tym miejscu, stwierdzić, że znaczna część prac publikowana w tej edycji „Studiów Politologicznych” to efekty prac badawczych prowadzonych przez pracowników Zakładu, a dotyczących właśnie marketingu politycznego. Badania prowadzone były w ramach tematu: Zmiany strategii i mechanizmów marketingu politycznego. Zakres badań i problematyka przygotowanych tekstów ściśle są związane z tematem badawczym.

Year

Volume

16

Pages

1-236

Physical description

Contributors

author
author

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.desklight-c52c8319-3dde-4e95-aaf2-2950265d8f34
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.