Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
35
Journal
Studia o Książce i Informacji
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego
Year
2016
Identifiers
Volume contents
35
article:
Bazy bibliograficzne a POL-index. Plusy i minusy, szanse i zagrożenia (na podstawie doświadczeń BazTech)
(
Derfert-Wolf L.
), p. 11-28
article:
Zmiany w systemie dokumentacji publikacji Politechniki Wrocławskiej na potrzeby Modułu Sprawozdawczego PBN
(
Komperda A.
), p. 29-46
article:
Wpływ wykorzystania dotacji ministerialnych i funduszy unijnych na kształtowanie się zbiorów w bibliotece uczelni niepublicznej (na przykładzie biblioteki Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu)
(
Niedźwiecka-Ambroziak J.
), p. 47-63
article:
Wpływ systemu POL-on na dokumentowanie dorobku naukowego pracowników uczelni wyższych
(
Barańska-Malinowska B.
), p. 65-80
article:
Implementacja systemu COBISS w bibliotekach bałkańskich
(
Maczkowska M. M.
), p. 81-102
article:
Uczelniana baza wiedzy jako przykład systemu CRIS. Z doświadczeń Biblioteki Głównej Politechniki Warszawskiej
(
Lewandowska-Tranda M.
,
Miller-Jankowska M.
), p. 103-118
article:
Między lokalnością a potrzebami ministerialnymi — z doświadczeń rejestracji dorobku piśmienniczego Biblioteki Uniwersyteckiej we Wrocławiu w roku 2015
(
Zawadzka A.
), p. 119-132
article:
Miejsce i zadania Biblioteki Głównej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu w układzie uczelnia–System Informacji o Szkolnictwie Wyższym POL-on
(
Małecka O.
,
Polarczyk M.
), p. 133-144
article:
Oddziały informacji naukowej na polskich uczelniach państwowych: miejsce w strukturze organizacyjnej i zakres działania
(
Konatowska-Ciszek O.
), p. 145-165
article:
Projekty biblioteczne uczelni publicznych finansowane ze środków krajowych i europejskich znajdujących się w dyspozycji instytucji szczebla krajowego i regionalnego w Polsce
(
Willecki J.
), p. 167-174
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.