Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
4(40)
Journal
Roczniki Ekonomii i Zarządzania
Publisher
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Towarzystwo Naukowe KUL
Year
2012
Identifiers
Volume contents
4(40)
article:
Kulturowe uwarunkowania a założenia polityki spójności
(
Sołkowicz K.
), p. 5-21
article:
Współczesna ekonomia w poszukiwaniu paradygmatu rozwoju gospodarczo-społecznego
(
Zadroga A.
), p. 23-39
article:
Innowacyjność małych i średnich przedsiębiorstw w polityce Unii Europejskiej
(
Bandzarewicz J.
), p. 41-58
article:
Dotacje unijne jako źródło finansowania nowo powstających przedsiębiorstw na przykładzie województwa lubelskiego
(
Wrona M.
), p. 59-81
article:
Dylematy tworzenia rezerw na zobowiązania
(
Żukowska H.
,
Kalita J.
), p. 83-108
article:
Istota i zakres rewizji finansowej
(
Mikulska D.
), p. 109-122
article:
Mentalne księgowanie i hedonistyczne kadrowanie oraz ich znaczenie dla opcji finansowych
(
Ziętek-Kwaśniewska K.
), p. 123-140
article:
Przekształcony rachunek kosztów pełnych w ocenie rentowności asortymentów
(
Żuk K.
,
Oniszczuk A.
), p. 141-151
article:
Zniesienia Fibonacciego jako skuteczny sposób zwiększenia efektywności inwestycji na przykładzie formacji harmonicznej CRAB
(
Bednarz K.
), p. 153-171
article:
Prewencyjne taktyki obrony przed wrogimi przejęciami
(
Pawlak M.
), p. 173-199
article:
Uwarunkowania organizacyjne, marketingowe i rynkowe działalności innowacyjnej przedsiębiorstw
(
Dolińska M.
), p. 201-213
article:
Business proces reengineering - reorganizacja procesów w przedsiębiorstwie
(
Borawska A.
), p. 215-237
article:
Kanały dystrybucji ubezpieczeni gospodarczych
(
Borkowski A.
), p. 239-259
article:
Kluczowe elementy oferty marketingu społecznie zaangażowanego
(
Zasuwa G.
), p. 261-272
article:
Motywacje kobiet na rynku pracy oraz zjawisko dyskryminacji (cz. 2)
(
Tabin D.
), p. 273-293
article:
Pracodawca jako podmiot odpowiedzialny społecznie
(
Machowicz K.
), p. 295-308
article:
Wpływ reklamy społecznej na postawy i zachowania odbiorców przekazu
(
Stolarska A.
), p. 309-325
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.