Najważniejsze wnioski praktyczne z programu badania jakości nauczania w Katedrze i Zakładzie Medycyny Rodzinnej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu – na podstawie wieloletnich obserwacji własnych
Sapilak BJ, Bujnowska-Fedak MM, Melon-Sapilak M, i wsp. Ocena jakości nauczania w Katedrze i Zakładzie Medycyny Rodzinnej Akademii Medycznej we Wrocławiu w roku 2009/2010 na podstawie anonimowego badania studentów VI roku. Fam Med Prim Care Rev 2011; 13(2): 233–237.
Bujnowska-Fedak MM, Gwiazda E, Sapilak BJ. Ocena merytoryczna, organizacyjna i pragmatyczna kształcenia z zakresu medycyny rodzinnej w opinii studentów VI roku wydział English Division. Fam Med Prim Care Rev 2010; 12(3): 600–603.
Sapilak BJ, Kurpas D, Hans-Wytrychowska A, i wsp. Merytoryczne przygotowanie asystentów i ocena jakości nauczania w Katedrze i Zakładzie Medycyny Rodzinnej Akademii Medycznej we Wrocławiu na podstawie anonimowego badania studentów VI roku medycyny Fam Med Prim Care Rev 2009; 11(3): 485–488.
Sapilak BJ, Melon M, Steciwko A. Estimation of efficacy and quality of students teaching in Department of Family Medicine,Wrocław Medical University, Poland. In: Training of teachers in general/family practice: Course “Multiprofessional education”,Dubrovnik (Croatia), May 9–12, 2005; Symposium “Exchanging teaching experience”, Dubrovnik (Croatia), May 13–14, 2005Book of abstracts; [2] s. nlb..
Sapilak BJ, Kurpas D, Steciwko A. Ocena jakości i skuteczności nauczania studentów VI roku w Katedrze i Zakładzie Medycyny Rodzinnej Akademii Medycznej we Wrocławiu. Pol Med Rodz 2003; 5(3): 587–589