The most and least important features of multimedia educational programs in the opinion of teachers of vocational subjects – report of the pilot studies
Languages of publication
PLEN
Abstracts
PL
W artykule przedstawiono wyniki badań pilotażowych dotyczących preferencji nauczycieli zawodu dotyczących cech oprogramowania dydaktycznego.
EN
The article was presented the results of the pilot studies on preferences vocational teachers on educational software features.
Uniwersytet Rzeszowski, Wydział Pedagogiczny, Zakład Dydaktyki Ogólnej i Systemów Edukacyjnych, Polska
References
Ciesielka M. (2013), Ocena umiejętności studentów wyższej uczelni technicznej w zakresie tworzenia prezentacji multimedialnych, „Edukacja – Technika – Informatyka. Wybrane Problemy Edukacji Informatycznej i Zawodowej” nr 4, cz. 2.
Gajda J. (2010), Media w edukacji, Kraków.
Juszczyk S. (1997), Interakcja człowieka z mediami, „Nauczyciel i Szkoła” nr 1(2).
Kandzia J. (2011), Kształtowanie wartości dydaktycznych i wychowawczych w procesie edukacji matematycznej z wykorzystaniem technik multimedialnych, Kraków.
Lib W. (2012), Narzędzia i techniki informatyczne w procesie dydaktycznym, Rzeszów.
Rogulska A. (2012), Media globalne – media lokalne. Zagadnienie z obszaru pedagogiki medialnej i edukacji regionalnej, Kraków.
Sysło M. (2002), Multimedia w edukacji [w:] Media a edukacja w obrębie integracji, Poznań.
Walat W. (2007), Edukacyjne zastosowanie hipermediów, Rzeszów.
Walat W. (2010), Badanie ważności funkcji podręczników do techniki w opiniach nauczycieli szkół podstawowych, „Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie”, seria: „Edukacja Techniczna i Informatyczna” t. V.