Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2010 | nr 10 | 58-68

Article title

Poziom satysfakcji pracowników w zależności od stażu pracy

Authors

Title variants

Maps of Employee Satisfaction by Period of Service

Languages of publication

PL

Abstracts

Przedstawiono dane z analizy przeprowadzonej w ramach projektu "Wdrażanie usprawnień zarządczych w jednostkach samorządu terytorialnego na obszarze województwa zachodniopomorskiego" mającego na celu poprawę jakości usług świadczonych przez jednostki samorządu terytorialnego. W artykule w ramach usprawnień analizowano zadowolenie pracowników ogółem i w zależności od stażu pracy w urzędzie. Objęto 16 jednostek samorządu terytorialnego (JST), które wyraziły chęć wzięcia udziału w projekcie. Celem artykułu jest przedstawienie możliwości zastosowania tzw. "map satysfakcji pracowników" (graficzne zobrazowanie zjawiska).
EN
A project "Implementation of the management improvement in Local Government Units on the area of The Zachodniopomorskie voivodship" was realised. A quality improvement of services provided by Local Government Units was the aim of this project. The aim of this article is to present a possibility of application maps concerning the employee satisfaction generally and depending on period of service. (original abstract)

Year

Issue

Pages

58-68

Physical description

Contributors

  • Uniwersytet Szczeciński

References

  • Sagan A. (2003), Skale jako podstawowy instrument pomiaru w badaniach satysfakcji i lojalności, StatSoft Polska.
  • Walesiak M. (1996), Metody analizy danych marketingowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.ekon-element-000169200888
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.