Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


1982 | 17 |

Article title

Strategy of Selecting Target Segments Against the Background of Market Changes in P oland

Content

Title variants

EN
Strategia wyboru docelowych segmentów na tle przemian rynkowych w Polsce

Languages of publication

Abstracts

PL
W referacie omówiono możliwości wykorzystania koncepcji segmentacji rynku w warunkach gospodarki centralnie planowanej. W szczególności oceniono przydatność tej koncepcji dla organizacji kanałów dystrybucji. Wskazano na czynniki sprzyjające i utrudniające praktyczną realizację koncepcji segmentacji rynku, a wśród nich — szczególnie dużo miejsca poświęcono aktualnym przemianom rynku polskiego.

Keywords

Year

Volume

17

Physical description

Dates

published
1982

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

URI
http://hdl.handle.net/11089/12439

YADDA identifier

bwmeta1.element.hdl_11089_12439
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.