Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
184
Journal
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Year
2005
Identifiers
URI
http://hdl.handle.net/11089/18015
Volume contents
184
article:
Wprowadzenie
(
Grzegorczyk W.
)
article:
Lojalność konsumencka jako wyznacznik pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Wilmańska-Sosnowska S.
)
article:
Marketing a zarządzanie marketingowe. O niektórych relacjach między dyscypliną nauki a jej specjalnością badawczą
(
Żabiński L.
)
article:
Strategia podstawą rozwoju przedsiębiorstwa
(
Mruk H.
)
article:
Tendencje zmian w konsumpcji a kierunki rozwoju marketing
(
Mazurek-Łopacińska K.
)
article:
Decyzje finansowe przedsiębiorstwa dotyczące polityki produktu
(
Grzegorczyk W.
)
article:
Rynki elektroniczne - próba wyjaśnienia istoty i ich klasyfikacja
(
Gregor B.
)
article:
Zarządzanie procesowe marketingiem w przedsiębiorstwie
(
Strużycki M.
)
article:
System marketingu - nowe oczekiwania i wyzwania
(
Styś A.
)
article:
Marketing w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem
(
Karwowski J.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.