Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
240
Journal
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Year
2010
Identifiers
URI
http://hdl.handle.net/11089/217
Volume contents
240
article:
Rozwiązywanie problemów równowagi praca–życie w Dalkii Łódź S.A.
(
Bohdziewicz P.
)
article:
Wspieranie równowagi praca-życie w firmach regionu łódzkiego (w opiniach pracowników)
(
Ratajczyk W.
)
article:
Bank Spółdzielczy w Iksowie jako organizacja wspierająca równowagę praca–życie swojej załogi
(
Sobczak M.
)
article:
IBM Polska sp. z o.o. — wspieranie równowagi praca–życie jako ważny składnik zarządzania kapitałem ludzkim
(
Bohdziewicz P.
)
article:
Praktyki wspierania równowagi praca-życie w Unii Europejskiej
(
Ratajczyk W.
)
article:
Działania przedsiębiorców regionu łódzkiego na rzecz budowania równowagi między pracą zawodową a życiem rodzinnym pracowników (Wyniki badań ankietowych)
(
Wieczorek I.
)
article:
Równowaga między pracą a życiem pozazawodowym
(
Borkowska S.
)
article:
Programy praca-życie: doświadczenia niemieckie
(
Feliniak U.
)
article:
Programy kształtowania równowagi praca-życie: doświadczenia szwedzkie
(
Wieczorek I.
)
article:
Swedwood Poland sp. z o.o. — firma przyjazna dla pracowników
(
Feliniak U.
)
article:
Przyczyny i skutki zaburzenia równowagi praca-życie w opiniach pracowników regionu łódzkiego
(
Feliniak U.
)
article:
Wprowadzenie
(
Bohdziewicz P.
)
article:
Kształtowania równowagi praca-życie w organizacjach audytowanych w ramach ogólnopolskiego Konkursu Lider Zarządzania Zasobami Ludzkimi
(
Bohdziewicz P.
)
article:
Wspieranie równowagi praca-życie w organizacjach wyróżnionych w ogólnopolskim plebiscycie Firma Przyjazna Mamie
(
Rogozińska-Pawełczyk A.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.