Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
287
Journal
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
Publisher
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Year
2013
Identifiers
URI
http://hdl.handle.net/11089/4910
Volume contents
287
article:
Zmiany w funkcjonowaniu serwisu społecznościowego Facebook i ich wpływ na jego użyteczność marketingową
(
Roge M.
)
article:
Ocena poziomu zaawansowania informatycznego przedsiębiorstwa
(
Bolek C.
,
Grudzińska-Kuna A.
,
Papińska-Kacperek J.
)
article:
Logistyka w strategii rozwoju miasta – aspekt transportu odpadów komunalnych
(
Gradowicz C.
)
article:
System Home Monitoring® firmy Biotronik – korzyści z telemonitoringu implantowanych elektronicznych kardio urządzeń
(
Łuczak M.
)
article:
Związek pomiędzy zaufaniem do lekarza a postrzeganą jakością usługi medycznej
(
Krawczyńska A.
)
article:
Praktyki polskich przedsiębiorstw w zakresie komercjalizacji nowych technologii
(
Gwarda-Gruszczyńska E.
)
article:
Wielkości bufora w metodzie łańcucha krytycznego w przypadkach dwumianowych rozkładów prawdopodobieństwa czasu realizacji zadań
(
Bieniecki M.
)
article:
Polityka miejska wobec problemów społeczno-gospodarczych będących skutkiem kryzysu globalnego
(
Sikora-Fernandez D.
)
article:
Prosty test słabej hipotezy rynku efektywnego w warunkach GPW w Warszawie
(
Sekuła P.
)
article:
Od redaktora naukowego
(
Różański J.
)
article:
Marketing Activities of Polish Banks Evaluation Attempt
(
Grzegorczyk W.
)
article:
Taryfy i ceny jako narzędzia zarządzania popytem odbiorców energii
(
Pamuła A.
)
article:
Zarządzanie wizerunkiem firmy przy wykorzystaniu inbound marketingu na przykładzie fan page
(
Stopczyńska K.
)
article:
Inteligentne przedsiębiorstwo w warunkach nowej gospodarki
(
Gontar Z. H.
)
article:
Usługi w ramach e-bankowości jako element ułatwiający rozwój społeczeństwa informacyjnego
(
Zakonnik Ł.
,
Karczmarz P.
)
article:
Czynniki rozwoju przedsiębiorstw na rynku usług gastronomicznych w Polsce
(
Gheribi E.
,
Majda A.
)
article:
Media społecznościowe i ich potencjał w generowaniu wartości dla organizacji
(
Łaszkiewicz A.
)
article:
Projekt badawczy ESPON oraz dyrektywa INSPIRE jako narzędzia wspomagania planowania przestrzennego
(
Drzazga D.
)
article:
Konflikt interesów między jednostką a globalnymi korporacjami w kontekście komunikacyjnym
(
Zalewska-Turzyńska M.
)
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.