Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


2023 | 3(39) | 215-222

Article title

Klaudia Cymonow-Sosin, Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020, ss. 371

Authors

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

Keywords

Year

Volume

Pages

215-222

Physical description

Dates

published
2023

Contributors

  • Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi

References

  • Cymonow-Sosin K., Lokowanie idei w reklamie. Studium analityczno-badawcze na podstawie treści w polskiej wersji serwisu YouTube, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2020.

Document Type

Publication order reference

Identifiers

Biblioteka Nauki
16728943

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-doi-10_15804_ksm20230311
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.