Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Journal
Lubelski Rocznik Pedagogiczny
Year
2023
Volume
42
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
In Search of Skills to Overcome Life’s Obstacles in People Who Perform Supra-Personal Tasks
(
Remiszewska Z.
), p. 7-20
article:
Forms of Education and the Teacher’s Empowerment
(
Kabat M.
), p. 21-39
article:
Uczenie się we współpracy ze studentami – użyteczność wybranych afordancji podczas procesu dzielenia się wiedzą
(
Zbróg Z.
), p. 41-57
article:
Educational Space in Inclusive Education – Challenges in Working with a Diverse Group/Class
(
Chrzanowska I. B.
), p. 59-75
article:
Threatened Childhood in the Drawings of Ukrainian Children
(
Popławska A.
,
Bocharova O.
), p. 77-96
article:
Experiencing Hybrid Childhood in the Age of “Intensive Parenting” – Research Results
(
Dziekońska J.
), p. 97-111
article:
Potential and Actual Significance of Montessori Learning Environment
(
Bednarczuk B. Z.
), p. 113-130
article:
Effective Use of Textbooks by Early Education Teachers
(
Nowicka M.
), p. 131-146
article:
Home Education During the People’s Republic of Poland – a Retrieved Case
(
Giercarz-Borkowska M.
), p. 147-162
article:
Konstrukcja i walidacja Skali do Badania Cyberprzemocy (SdBC)
(
Bartkowicz Z.
,
Chudnicki A.
,
Czopek N. K.
), p. 163-181
article:
Central and Eastern Europe’s Response to Trafficking
(
Bernasiewicz M. W.
), p. 183-191
article:
Evidence-Based Program Databases: A Tool for Modern Risk Behavior Prevention and Rehabilitation
(
Barczykowska A. E.
), p. 193-206
article:
Gotowość do zadośćuczynienia a poczucie własnej skuteczności sprawców przestępstw z użyciem przemocy
(
Trojanowska E.
), p. 207-221
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.