Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Volume details
Link to site
Copy
Article title
53
Journal
Logopedia
Publisher
Polskie Towarzystwo Logopedyczne
Year
2024
Identifiers
Volume contents
53
article:
Logopeda superwizor. Wyzwania terminologiczne i formalno-organizacyjne
(
Solka A.
,
Macheta K.
,
Średniawa M.
,
Michalik M.
), p. 13-25
article:
Narracja w zespole Williamsa
(
Kopeć A.
), p. 27-58
article:
Mowa i komunikacja społeczna małych dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu – perspektywa rozwojowa
(
Winczura B.
), p. 59-80
article:
Zachowania językowe a przetwarzanie słuchowe osób z autyzmem
(
Urban-Rafałek A.
), p. 81-121
article:
Funkcje wypowiedzi realizowane przez dzieci w spektrum autyzmu – badania własne
(
Maj Ł.
), p. 123-140
article:
Domowy język migowy jako alternatywa dla dwujęzyczności migowo-mówionej dzieci niesłyszących wychowujących się w słyszących rodzinach
(
Niezręcka K.
), p. 141-155
article:
Emocje a opóźnienie w rozwoju mowy
(
Tarkowski Z.
), p. 157-176
article:
Głoska [r] w obrazie ultrasonograficznym. Próba oceny podparcia językowego
(
Łuszczuk M.
), p. 177-190
article:
Wiedza na temat zaburzeń mowy wśród studentów logopedii z audiologią, pedagogiki specjalnej oraz administracji
(
Kliś-Hunek K.
), p. 191-211
article:
Diagnoza i terapia logopedyczna dziecka przedwcześnie urodzonego (od okresu noworodkowego do adolescencji)
(
Kaptur E.
), p. 215-232
article:
Postępowanie logopedyczne w przypadku pacjenta o typie dolichocefalicznym
(
Sławek J.
), p. 233-249
article:
Analiza sprawności językowej i komunikacji społecznej dziecka z zespołem Downa – studium przypadku
(
Adamiec-Krzyska U.
), p. 251-268
article:
Wykorzystanie elementów metody Rodolfo Castillo Moralesa w terapii logopedycznej 11-letniej dziewczynki z mózgowym porażeniem dziecięcym
(
Jurkowska N.
,
Kaźmierczak M.
), p. 269-290
article:
Wykorzystanie MÓWika do rozwoju komunikacji werbalnej i niewerbalnej – badania własne
(
Zając E.
), p. 291-302
article:
Wykorzystanie klocków LEGO® DUPLO® w stymulacji rozwoju mowy dzieci minimalnie werbalnych
(
Golańska J.
,
Kaźmierczak M.
), p. 303-324
article:
O roli ćwiczeń oddechowych w ruchu w procesie pracy nad emisją głosu. Z doświadczenia leningradzkiej (petersburskiej) szkoły mowy scenicznej
(
Zaorska M.
), p. 325-340
article:
Niepowodzenia w terapii
(
Tarkowski Z.
), p. 341-358
article:
„Nie spotykamy się, nie kontaktujemy się”. Współpraca z nauczycielem logopedą z perspektywy rodziców uczniów z zaburzeniami wymowy
(
Trębacz-Ritter A.
), p. 359-379
article:
Rec. Stanisław Grabias (red.), Podstawowy zasób leksykalny polszczyzny. Dla glottodydaktyki i logopedii, Wydawnictwie Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach, Siedlce 2023, ss. 263
(
Panasiuk J.
), p. 383-387
article:
Rec. Natalia Siudzińska, Logopedyczno-lingwistyczne aspekty diagnozy i terapii dzieci z rozszczepem podniebienia, Warszawa, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2024, ss. 228
(
Domagała A.
), p. 389-392
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.