M. Czerwiński (red.), 2016, Cywilizacja pieniądza, Będzin.
K. Dąbrowski, 2015, Słowo wstępne, „Rocznik Samorządowy” t. 4, s. 8.
W. Doroszewski (red.), 1997, Słownik języka polskiego, Warszawa (przedruk elektroniczny).
S. Dubisz (red.), 2006, Uniwersalny słownik języka polskiego, wersja 2.0, Warszawa.
M.L. Elsaie, J. Kammer, 2009, Impactitis: The impact factor myth syndrome, „Indian Journal of Dermatology” 54(1), s. 83–85, https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2800883, dostęp: 24.02.2017.
L. Gooch, 2009, Malaysia Ends Use of English in Science and Math Teaching, „The New York Times”, July 8, http://www.nytimes.com/2009/07/09/world/asia/09iht-malay.html, dostęp: 24.02.2017.
A. Graff, 2015, Uniwersytet to nie firma, a księgowość nie jest królową nauk, http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,100865,18005244,Uniwersytet_to_nie_firma__a_ksiegowosc_nie_jest_krolowa.html, dostęp: 24.02.2017.
J. Heller, 1961, Catch-22, New York.
M. Łusiak, 2011, Nie ilość, a jakość - Łk 21, 1-4, http://www.deon.pl/religia/duchowosc-i-wiara/pismo-swiete-rozwazania/art,795,nie-ilosc-a-jakosc--lk-21-1-4.html, dostęp: 24.02.2017.
L. Kaczmarek, T. Skubalanka, S. Grabias, 1994, Słownik gwary studenckiej, Lublin.
S. Kania, 1995, Słownik argotyzmów, Warszawa.
E. Kulczycki, 2016, Punktoza jako strategia w akademickiej grze w Polsce. O nieoczywistych konsekwencjach parametryzacji nauki (referat wygłoszony na konferencji „Etyczne i społeczne aspekty parametryzacji w nauce” (Warszawa, 28–29 października 2016 r.), http://www.academia.edu/30962049/Punktoza_jako_strategia_w_akademickiej_grze_w_Polsce, dostęp: 24.02.2017.
J. Linde-Usiekniewicz (red.), 2011, Wielki słownik angielsko polski i polsko-angielski PWN-Oxford, wersja 2.0, Warszawa.