Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Journal
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia
Year
2022
Volume
35
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Laboratoryjny Plan Daltoński według Helen Parkhurst
(
Kwella M.
), p. 7-18
article:
Sztuka wobec przemian wartości – perspektywa pedagogiczna
(
Zalewska-Pawlak M.
), p. 19-29
article:
Wokół estetyki muzyki popularnej – Theodore Gracyk vs Theodor Adorno
(
Michalak M.
), p. 31-42
article:
Edukacja w dobie pandemii oczami nauczycieli współorganizujących proces kształcenia i rodziców dzieci ze spektrum autyzmu
(
Wiśniewska J. I.
,
Jurkiewicz P.
), p. 43-61
article:
Poszukiwanie i otrzymanie wsparcia internetowego przez osoby o orientacji homoseksualnej
(
Ryszawy S.
), p. 63-74
article:
Specyfika aktywności sieciowej podejmowanej przez osoby z wysokim i niskim ryzykiem uzależnienia medialnego
(
Dudziak A.
), p. 75-87
article:
Zachowania suicydalne wśród osób starszych
(
Świerczewski Ł.
), p. 89-104
article:
Nadzieja na sukces a poczucie własnej skuteczności pilotów wojskowych
(
Wierzejska J.
), p. 105-116
article:
Towards Psychosomatic Medicine: Psychometric Properties of the Polish Version of the Giessen Subjective Complaints List (GBB-8) and the Prevalence of Somatic Symptoms in a Polish Community Sample
(
Larionow P.
,
Mudło-Głagolska K.
,
Michalak M.
), p. 117-138
article:
Wybrane wskaźniki wielkości efektu w badaniach psychologicznych
(
Prajzner A.
), p. 139-157
article:
Refleksje z lektury książki Renaty Tomaszewskiej „Człowiek i praca. Perspektywa transhumanizmu” (Bydgoszcz 2021, ss. 350)
(
Furmanek W.
), p. 159-170
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.