Skip to main menu
Scroll to content
Full-text resources of CEJSH and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Issue details
Link to site
Copy
Publisher
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Journal
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio J – Paedagogia-Psychologia
Year
2023
Volume
36
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Myśl pedagogiczna Marii Montessori wobec skutków czarnej pedagogiki i rywalizacji
(
Śliwerski B.
), p. 7-16
article:
Koncepcje człowieka filozoficzną podstawą pedagogiki
(
Furmanek W.
), p. 17-26
article:
Mutual Learning Community: Teachers’ Opinions on Their Learning Possibilities in Schools Implementing International Programmes
(
Rojek M.
,
Leek J.
,
Kosiorek M.
,
Dobińska G.
), p. 27-43
article:
Models of Inclusive Education in Selected Educational Institutions in Czechia – Inclusive Education and Organization Culture
(
Farnicka M.
,
Kosiková V.
), p. 45-61
article:
Przegląd wybranych badań nad zastosowaniem arteterapii w pracy z dziećmi uchodźców i imigrantów
(
Goździewicz-Rostankowska A.
), p. 63-72
article:
Education and Technologies: Between New Emergencies and New Opportunities
(
Pira F.
), p. 73-80
article:
Rodzina i jej doświadczenie emigracyjne w kontekście wielokulturowości. Wybrane zagadnienia
(
Gajewski M.
), p. 81-92
article:
Samoocena a gotowość do zachowań asertywnych wychowanków instytucjonalnej pieczy zastępczej
(
Kawala K.
), p. 93-108
article:
Percepcja własnych kompetencji przez studentów psychologii – raport z badania pilotażowego
(
Mleczkowska E.
), p. 109-131
article:
The Significance of the Aging for the Effectiveness of Affective Regulation in the Context of Music Perception (Research Review)
(
Ryczkowska A.
), p. 133-148
article:
Czy pop psychologia uczy psychologii? Wiedza psychologiczna wśród uczniów szkół ponadpodstawowych
(
Modzelewska M.
), p. 149-178
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.